Amway's Periodieke bestellingen
Een exclusieve loyaliteitsservice voor u en uw klanten.
Een exclusieve loyaliteitsservice voor u en uw klanten.
Kunt u niet zonder een dagelijkse dosis van bepaalde producten? Voortaan kunt u uw favoriete producten regelmatig ontvangen zonder steeds opnieuw te bestellen.
Periodieke bestellingen bieden een SNELLE, FLEXIBELE en PRAKTISCHE manier om elke maand producten aan te schaffen zonder de stress van elke keer bestellingen moeten plaatsen. De beste manier om te voorkomen dat u zonder uw favoriete Amway-producten komt te zitten.
SNEL
In no-time moeiteloos in te stellen
FLEXIBEL
Pas uw periodieke bestelling bij Amway volledig aan uw vereisten aan
PRAKTISCH
U ontvangt uw producten met de regelmaat van de klok
AANTREKKELIJKE KORTINGEN
Bespaar 5% op elke levering van uw periodieke bestelling, meteen vanaf het begin.
MEER VOORDELEN
- Maak 1 keer een periodieke bestelling aan, en u heeft meer tijd voor andere zaken
- Selecteer een flexibele verzenddatum tussen de 1e en 25e van de maand
- Geen verborgen kosten*, eenvoudig wijzigen of annuleren wanneer u maar wilt
*Standaard bezorgkosten kunnen van toepassing zijn
KIES UIT DEZE PRODUCTEN
Het team van Amway heeft onderzocht wat onze populairste producten zijn die regelmatig worden verkocht en heeft ruim 40 daarvan opgenomen in ons programma voor periodieke bestellingen! Zo komt u nooit meer zonder uw favoriete producten te zitten! Voeg producten toe aan een periodieke bestelling en u hebt ze altijd bij de hand. Eenmalig instellen en niet meer aan denken!
FAQ
Hoe stel ik een periodieke bestelling in?
Een periodieke bestelling aanmaken is supereenvoudig.
U moet een geregistreerde klant zijn om periodieke bestellingen bij Amway te kunnen plaatsen. Meld u eerst aan op uw Amway account. In uw Bestelgeschiedenis vindt u het formulier voor periodieke bestellingen.
- Stap 1: Kijk naar de beschikbare producten die u graag gebruikt en voeg ze toe aan uw periodieke bestelling. Let op: Deze service is beschikbaar voor een beperkte lijst van producten!
- Stap 2: Plan zelf uw leveringen in. Selecteer de start- en de verzenddatum die u het beste schikt. Selecteer een flexibele verzenddatum tussen de 1e en 25e van de maand U kunt ook de frequentie van de zendingen selecteren.
- Stap 3: Selecteer uw leveringsmethode. U kunt kiezen tussen uw woonadres en een afhaalpunt.
- Stap 4: Selecteer uw betaalmethode. Kies uw creditcard. Let op: Het bedrag wordt alleen afgeschreven op de dag waarop de bestelling wordt uitgeleverd.
- Stap 5: Bevestig uw gegevens en verzend uw periodieke bestelling. Klaar! Voortaan ontvangt u uw favoriete artikelen op de geselecteerde datum.
Wanneer eindigt mijn periodieke bestelling? En kan ik deze eerder stopzetten?
Er wordt niet automatisch een einddatum ingesteld voor uw periodieke bestelling bij Amway. U kunt deze echter op elk gewenst moment wijzigen of permanent of tijdelijk uitschakelen. Meld u gewoon aan op uw account, ga naar de bestelgegevens of de pagina met periodieke bestellingen om de instellingen van uw periodieke bestelling te wijzigen.
Hoe kan ik mijn verzendadres voor de periodieke bestelling bij Amway wijzigen?
Ga naar uw Amway-profiel. Onder Mijn adressen in Mijn account kunt u uw verzendadres wijzigen. Let op: dit adres wordt niet automatisch toegewezen aan uw periodieke bestellingen. Zodra u het aan uw profiel heeft toegevoegd, moet u het adres op de pagina met instellingen voor periodieke bestellingen ook selecteren.
Kan ik een product dat een deel uitmaakt van een periodieke bestelling terugsturen?
Ja, u kunt alle producten terugsturen volgens de normale retourprocedures.
Welke leveringsfrequenties zijn er mogelijk?
U kunt kiezen tussen maandelijks, elke 2e maand of elke 3e maand.
Met wie kan ik contact opnemen bij andere vragen over periodieke bestellingen bij Amway?
Stuur een e-mail naar info-NL@amway.com.
Wat gebeurt er als een product niet beschikbaar is voor een van de zendingen?
Bij het instellen van een periodieke bestelling kunt u selecteren of de bestelling ook verzonden moet worden wanneer op het moment van uitvoering een of meerdere producten tijdelijk niet beschikbaar zijn.
Wanneer deze optie niet is geselecteerd en er minimaal 1 product niet beschikbaar is, dan wordt de bestelling niet uitgevoerd en wordt de periodieke bestelling op non-actief gezet. U kunt de periodieke bestelling op elk gewenst moment weer inschakelen.
Wilt u weten wanneer het product weer op voorraad is? Abonneer u dan op de meldingen op de productpagina. Dan kunt u de periodieke bestelling meteen weer activeren en zelfs de datum van de volgende bestelling wijzigen.
Wanneer er een aanbieding komt voor een product in mijn periodieke bestelling, geldt die dan ook voor mij?
Ja, elke aanbieding die loopt ten tijde van de levering van een periodieke bestelling wordt automatisch toegepast. Tenzij specifiek is vermeld dat de aanbieding alleen voor bepaalde kanalen geldt.