Amway's Periodieke bestellingen
Een exclusieve loyaliteitsservice voor u en uw klanten.
Een exclusieve loyaliteitsservice voor u en uw klanten.
Kunt u niet zonder een dagelijkse dosis van bepaalde Nutrilite™-producten? Voortaan kunt u uw favoriete producten regelmatig ontvangen zonder steeds opnieuw te bestellen.
De periodieke bestelling van Amway is onze gratis service*, alleen voor geregistreerde klanten. Een unieke kans voor u om specifieke Nutrilite-producten, die u graag gebruikt, thuis te laten bezorgen precies wanneer u ze nodig heeft.
AANTREKKELIJKE KORTINGEN
Bespaar 5% op elke levering van uw periodieke bestelling, meteen vanaf het begin.
MEER VOORDELEN
- Maak 1 keer een periodieke bestelling aan, en u heeft meer tijd voor andere zaken
- Selecteer een flexibele verzenddatum tussen de 1e en 25e van de maand
- Geen verborgen kosten*, eenvoudig wijzigen of annuleren wanneer u maar wilt
*Standaard bezorgkosten kunnen van toepassing zijn
KIES UIT DEZE PRODUCTEN
Welke Nutrilite-producten kunt u ontvangen via een periodieke bestelling bij Amway? Verken de huidige selectie vitaminen en voedingssupplementen van Nutrilite waaruit u kunt kiezen – allemaal zeer effectief en van hoge kwaliteit. Voor een dagelijkse vitamineboost, gezonde leefstijl en een betere weerstand.
FAQ
Hoe stel ik een periodieke bestelling in?
Een periodieke bestelling aanmaken is supereenvoudig.
U moet een geregistreerde klant zijn om periodieke bestellingen bij Amway te kunnen plaatsen. Meld u eerst aan op uw Amway account. In uw Bestelgeschiedenis vindt u het formulier voor periodieke bestellingen.
- Stap 1: Kijk naar de beschikbare producten die u graag gebruikt en voeg ze toe aan uw periodieke bestelling. Let op: Deze service is beschikbaar voor een beperkte lijst van producten!
- Stap 2: Plan zelf uw leveringen in. Selecteer de start- en de verzenddatum die u het beste schikt. Selecteer een flexibele verzenddatum tussen de 1e en 25e van de maand U kunt ook de frequentie van de zendingen selecteren.
- Stap 3: Selecteer uw leveringsmethode. U kunt kiezen tussen uw woonadres en een afhaalpunt.
- Stap 4: Selecteer uw betaalmethode. Kies uw creditcard. Let op: Het bedrag wordt alleen afgeschreven op de dag waarop de bestelling wordt uitgeleverd.
- Stap 5: Bevestig uw gegevens en verzend uw periodieke bestelling. Klaar! Voortaan ontvangt u uw favoriete artikelen op de geselecteerde datum.
Wanneer eindigt mijn periodieke bestelling? En kan ik deze eerder stopzetten?
Er wordt niet automatisch een einddatum ingesteld voor uw periodieke bestelling bij Amway. U kunt deze echter op elk gewenst moment wijzigen of permanent of tijdelijk uitschakelen. Meld u gewoon aan op uw account, ga naar de bestelgegevens of de pagina met periodieke bestellingen om de instellingen van uw periodieke bestelling te wijzigen.
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?
U kunt uw periodieke bestellingen wijzigen wanneer u maar wilt. Meld u gewoon aan op uw account en ga naar de pagina met periodieke bestellingen. Selecteer de periodieke bestelling die u wilt bewerken en klik op "bewerken" naast het schema, adres of de betaling. Klanten kunnen ook de lijst met producten bewerken.
Hoe kan ik mijn verzendadres voor de periodieke bestelling bij Amway wijzigen?
Ga naar uw Amway-profiel. Onder Mijn adressen in Mijn account kunt u uw verzendadres wijzigen. Let op: dit adres wordt niet automatisch toegewezen aan uw periodieke bestellingen. Zodra u het aan uw profiel heeft toegevoegd, moet u het adres op de pagina met instellingen voor periodieke bestellingen ook selecteren.
Kan ik een product dat een deel uitmaakt van een periodieke bestelling terugsturen?
Ja, u kunt alle producten terugsturen volgens de normale retourprocedures.
Welke leveringsfrequenties zijn er mogelijk?
U kunt kiezen tussen maandelijks, elke 2e maand of elke 3e maand.
Waarom zijn er alleen maar Nutrilite™ producten beschikbaar voor periodieke bestellingen?
De geselecteerde Nutrilite-producten worden dagelijks gebruikt en zijn daarom een logische keuze voor een periodieke bestelling bij Amway. Het is ook eenvoudig in te schatten wanneer u deze producten weer nodig zult hebben. In de toekomst kunnen we eventueel ook andere populaire producten in de lijst opnemen, die geschikt zijn voor periodieke levering.
Met wie kan ik contact opnemen bij andere vragen over periodieke bestellingen bij Amway?
Stuur een e-mail naar info-NL@amway.com.
Wat gebeurt er als een product niet beschikbaar is voor een van de zendingen?
Bij het instellen van een periodieke bestelling kunt u selecteren of de bestelling ook verzonden moet worden wanneer op het moment van uitvoering een of meerdere producten tijdelijk niet beschikbaar zijn.
Wanneer deze optie niet is geselecteerd en er minimaal 1 product niet beschikbaar is, dan wordt de bestelling niet uitgevoerd en wordt de periodieke bestelling op non-actief gezet. U kunt de periodieke bestelling op elk gewenst moment weer inschakelen.
Wilt u weten wanneer het product weer op voorraad is? Abonneer u dan op de meldingen op de productpagina. Dan kunt u de periodieke bestelling meteen weer activeren en zelfs de datum van de volgende bestelling wijzigen.
Wanneer er een aanbieding komt voor een product in mijn periodieke bestelling, geldt die dan ook voor mij?
Ja, wanneer er een aanbieding geldt op het moment dat een periodieke bestelling wordt uitgeleverd, dan wordt die automatisch toegepast.