De nieuwe website van Amway is live!
De site bevat gebruiksvriendelijke winkelmogelijkheden en krachtige zakelijke oplossingen, met ondersteuning voor uw dagelijkse werkzaamheden en de groei van uw business.
Lees verder om te zien wat u kunt verwachten.
Goed om te weten:
De nieuwe website werkt het beste met de nieuwste versie van de browser die u gebruikt.
U kunt zich aanmelden door gewoon de gegevens in te typen die u voor de vorige versie van de site gebruikte. Dan verschijnt de nieuwe website met uw gegevens, zodat u de vele nieuwe functionaliteiten kunt gaan verkennen.
Geeft de website aan dat u geen e-mailadres heeft? Dan komt dat waarschijnlijk doordat u een gezamenlijk e-mailadres had met een andere gebruiker, dat niet met uw andere gegevens naar het nieuwe systeem is verhuisd. In het nieuwe systeem zijn alleen unieke e-mailadressen toegestaan. Bij het aanmelden wordt u gevraagd om een nieuw en uniek e-mailadres op te geven. Volg hiervoor gewoon de instructies.
Heeft u al Amway ID-gegevens (via de nieuwe website in een andere Amway markt, of via een Sky-registratie)? Gebruik die dan om u aan te melden op de nieuwe website, zodat u over dezelfde functionaliteiten beschikt als de nieuwe ABO's die zich via het nieuwe systeem met Amway ID hebben geregistreerd.
Aanpasbare interface die u kan bijhouden
Elk aspect van het nieuwe ontwerp geeft u de controle, zodat u uw business nog effectiever kunt managen. Ook werkt de site perfect op al uw verschillende apparaten, zodat u elke mogelijkheid altijd en overal optimaal kunt benutten.
Registratie bij Amway: een warmer welkom
We hebben de registratie bij Amway nog gemakkelijker gemaakt. Of het nu gaat om een nieuwe Amway Business Owner of een nieuwe klant, ze zullen de stapsgewijze registratieprocedure allebei als snel en eenvoudig ervaren.
Nieuwe gebruikers zullen bij registratie moeten voldoen aan de nieuwe algemene identificatieregels van Amway en nieuwe Amway ID-gegevens moeten aanmaken. Wilt u hen daarbij helpen? Lees dan de gebruikersgidsen aan het einde van deze sectie om inzicht te krijgen in de stapsgewijze procedure.
Klanten die graag ABO willen worden en die hebben voldaan aan de criteria omschreven in de Voorwaarden en bepalingen van Amway en de Amway Gedragsregels, kunnen dat doen in Mijn account. Na aanmelding moeten ze dan met de muis hun naam in de blauwe menubalk aanwijzen, op Mijn account klikken, Een Amway business starten selecteren en op Nu registreren klikken. Deel deze informatie met klanten die hun status willen omzetten naar ABO.
Mijn kantoor: komt u binnen
Houd uw performance in de gaten, houd uw trainingen bij en volg al uw sponsoractiviteiten met gemak. Moet u een bestelling nakijken? Wilt betalingsgegevens bevestigen? Het kan allemaal vanaf één gebruiksvriendelijk dashboard. Rechtstreeks vanaf uw dashboard heeft u in de sectie Mijn kantoor onder 'Mijn performance' toegang tot de LOS map, PW- en ZV-gegevens, Debiteurenbalans en Bonusoverzichten.
Slim winkelen: meer controle, minder gedoe
Winkelen en bestellingen beheren verloopt nu vlotter en prettiger. Succesvolle bestellingen worden snel verwerkt en wanneer een artikel niet voorradig is, krijgt u meteen een melding.
Wilt u of een klant een product retourzenden? Dan is dat eenvoudig in te stellen en te volgen via de online retourpagina.
Nieuwe opties voor postadres
Voor meer controle over uw bestellingen kunt u voortaan maar liefst drie verschillende adrescategorieën aan uw account koppelen:
-
Registratieadres is het eerste officiële adres waarmee u zich bij Amway heeft geregistreerd, en dat toen is ingesteld als standaard leverings- en factuuradres.
-
Leveringsadres wordt gebruikt voor het afleveren van bestellingen. Dit kunt u als standaard instellen, of bij elke bestelling wijzigen.
-
Factuuradres is het huidige officiële adres en onderdeel van de bestel- en factuurgegevens.
Leverings- en factuuradressen kunt u wijzigen via Mijn account en Mijn adressen.
Uw stem zal gehoord worden.
De nieuwe website is een grote mijlpaal op weg naar een digitale transformatie, maar het is nog maar het begin. We werken voortdurend aan het verbeteren van de gebruikerservaring van de website en ontwikkelen toekomstige zakelijke functies die aan uw behoeften voldoen. Daarom is het belangrijk om de gebruikerservaring goed te begrijpen. Om deze informatie op de juiste manier te verzamelen, gebruiken we een willekeurig feedbacktool waarmee geregistreerde ABO's onmiddellijk feedback kunnen geven over de gebruiksvriendelijkheid van de website en de belangrijkste processen: registratie, aanmelding en bestellen. Wij verzoeken u vriendelijk van de gelegenheid gebruik te maken om ons uw mening te geven. We kunnen de gebruikerservaring alleen verbeteren en nieuwe bedrijfsprocessen alleen bouwen als we weten wat u nodig heeft. Wij garanderen dat uw stem zal worden gehoord en danken u voor uw steun.Kennisbank: blijf altijd leren
Bezoek onze kennisbankpagina voor handige gebruikershandleidingen om alles goed in te stellen en voor video's en informatie over tools en functies om uw business beter te managen.
Er zijn gebruikershandleidingen over de volgende onderwerpen:
-
Aanmelden op de nieuwe website.
-
Ik ben mijn Amway ID vergeten
-
Ik ben mijn wachtwoord vergeten.
-
Registreren als ABO
-
Registreren als klant
-
Een nieuwe creditcard toevoegen
-
Mijn persoonlijke pagina aanmaken
-
Een nieuwe kortingsgroep aanmaken
-
Een enkelvoudige bestelling plaatsen
-
Een groepsbestelling plaatsen
-
Boodschappenlijsten aanmaken en gebruiken
De Kennisbank vindt u na het aanmelden via de pagina Over Amway.
Neem een kijkje: klik op www.amway.nl/knowledge-base
Problemen met de website rapporteren met een schermafbeelding
Als er zich een technisch probleem voordoet, deel dan zoveel mogelijk informatie met ons zodat we de oorzaak kunnen achterhalen:
Wat deed u vlak voordat het probleem zich voordeed?
Welke foutmelding kreeg u (indien van toepassing)?
Welke browser gebruikte u?
Hoe zag uw scherm eruit? Maak een schermafbeelding. Druk daarvoor op uw toetsenbord op alt+PrtScr, plak de schermafbeelding in een e-mail en verzend die naar ons: Info-NL@amway.com
Een goede ondersteuning voor u tijdens de overgang naar de nieuwe website heeft bij ons topprioriteit.
Neem gerust contact met ons op als u nog meer vragen heeft. Hoe beter wij begrijpen wat uw ervaring met onze website is, des te sneller kunnen we een oplossing bieden.
Maar voor nu wensen we u: veel plezier met de nieuwe website!